Påmeldingen til World Cheese Awards 2025 åpner 12. juni
Verdens mest prestisjefylte ostekonkurranse åpner for påmelding torsdag 12. juni 2025. Her møtes osteprodusenter fra hele verden for å konkurrere om heder, gullmedaljer og internasjonal anerkjennelse.
Nøkkeldatoer:
Påmelding åpner: 12. juni 2025
Siste frist for påmelding: 16. september 2025 (eller tidligere hvis maksantallet nås)
Innlevering av oster: Tidlig november – mer informasjon om leveringsdatoer, etiketter og adresser sendes til påmeldte nærmere tidspunktet
Utplassering av oster: 12. november
Bedømming: 13. november
Capital of Cheese-festival: 13.–15. november (åpent for publikum)
Trofévinnere kunngjøres: 17. november
Ostene bedømmes av et internasjonalt ekspertpanel, og resultatene publiseres 24–48 timer etter konkurransen. World Cheese Awards er en unik mulighet for norske produsenter til å få internasjonal synlighet og bygge eksportmuligheter.
For å gi de beste opplevelsene bruker vi teknologier som informasjonskapsler for å lagre og/eller få tilgang til enhetsinformasjon. Å samtykke til disse teknologiene vil tillate oss å behandle data som nettleseratferd eller unike ID-er på dette nettstedet. Å ikke samtykke eller trekke tilbake samtykke kan ha negativ innvirkning på visse funksjoner og funksjoner.
Funksjonell
Alltid aktiv
Den tekniske lagringen eller tilgangen er strengt nødvendig for det legitime formålet å muliggjøre bruk av en spesifikk tjeneste som abonnenten eller brukeren uttrykkelig har bedt om, eller for det eneste formålet å utføre overføring av en kommunikasjon over et elektronisk kommunikasjonsnettverk.
Preferanser
Den tekniske lagringen eller tilgangen er nødvendig for det legitime formålet å lagre preferanser som ikke er etterspurt av abonnenten eller brukeren.
Statistikk
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Den tekniske lagringen eller tilgangen som utelukkende brukes til anonyme statistiske formål. Uten en stevning, frivillig overholdelse fra din Internett-leverandør eller tilleggsregistreringer fra en tredjepart, kan informasjon som er lagret eller hentet for dette formålet alene, vanligvis ikke brukes til å identifisere deg.
Markedsføring
Den tekniske lagringen eller tilgangen er nødvendig for å opprette brukerprofiler for å sende reklame, eller for å spore brukeren på et nettsted eller på tvers av flere nettsteder for lignende markedsføringsformål.